søndag den 15. marts 2009

Rune bander

Jeg ved udmærket, at rockerne er lige så brutale og afstumpede. Men det ændrer ikke på, at vi har ret til at beskytte vores land mod udlændinge, som bærer skarpladte våben. Det her lyder meget nationalistisk, men jeg siger: Ud af vores land!

Tjah... hvad skal man sige? Dette er Danmarks nye "justitsminister"? Virkelig? JUSTITS? Som i "retfærdighed"? Som i "lighed for loven"? Og nu taler han som om han er krigsminister for et land under angreb af fremmede stater - og altså ikke vil stå for "justits". For pokker hvor er det godt, jeg er flyttet! Jeg må hellere tie, og lade den ellers så besindige Rune Engelbreth Larsen føre ordet:
Udtalelsen afslører, at Brian Mikkelsen en ualmindelig stupid populistisk politiker, der på værste propaganda-manér her gør sig fuldkommen uværdighed til at beklæde et embede som landets justitsminister. Der er tale om at misbruge en betydelig magtposition til at fortegne en banal bandekrig til et angreb på Danmarks suverænitet, idet han uden skyggen af sagligt belæg hævder, at det er “Danmark”, som er under angreb, som var der tale om en krig mod landet.

Der er åbenbart en særlig skelnen mellem TO slags banderelaterede mord og vold: 1) der er den type, som begås af “udlændinge” IMOD “vores land”, og så er der 2) den anden type vold og mord, som … Ja, som hvad? Som ikke begås imod “vores land”, men “bare” imod borgere af anden etnicitet end dansk?
(..)

Lad mig sige, det som det: Føj for helvede et vanvittigt og afstumpet kulturracistisk forsøg på at score billige politiske point på allerlaveste niveau. Så er det sagt.

Og siges, det skal det!

1 kommentar:

  1. Jeg forstår din harme VHS.

    En rigtig justitsminister havde også forlangt HA og AK81 udvist til Pakistan, Libanon, Somalia, Tyrkiet osv.

    SvarSlet